Naar inhoud

Algemeen; telefonische bereikbaarheid Ten Brinke b.v.

16 februari 2018

Ten Brinke b.v. heeft een nieuwe telefooncentrale op het bedrijf. Dit kan de komende tijd nog wel eens wat kleine probleempjes geven, hiervoor vragen wij uw begrip. Voor het komend seizoen moet alles weer goed werken en op elkaar ingespeeld zijn. Lees hieronder meer.

Onlangs is op het bedrijf een nieuwe telefooncentrale geinstalleerd. Deze is weer volledig bij de tijd en heeft (veel) meer mogelijkheden. Dit kan in het begin nog wel eens tot wat kleine probleempjes leiden. Voor het seizoen moet dit opgelost zijn en zijn wij volledig ingespeeld op de nieuwe situatie.

 

Wanneer u belt krijgt u voortaan een keuze menu:

  

Toets 1.    Voor teeltbegeleiding

Toets 2.    Voor bestellingen en logistiek

Toets 3.    Voor de administratie

 

U komt nu sneller bij de juiste persoon of bij de persoon die u kan doorverbinden naar de juiste teeltbegeleider. Tevens geeft dit meer rust in de organisatie.

In het begin is dit even wennen maar we gaan er vanuit dat dit een totale verbetering is.

 

Na sluitingstijd hoort u op een bandje dat we gesloten zijn; u kunt dan altijd voor dringende vragen  kiezen voor Toets 1  zodat u altijd met uw vragen bij ons terecht kunt.

Komdende tijd zullen wij nog testen en wij zullen het u en ons zo praktisch mogelijk maken.

 

Alvast bedankt voor uw begrip!

 

 

 

 

 

 

 

Tags:

algemeen

Informatie aanvraag

Wij hebben enkel uw naam, telefoon en/of email nodig.

Na het versturen nemen wij z.s.m. contact met u op.