Naar inhoud

Algemeen; Optimaliseren van het klantenbestand.

22 november 2018

De tijd staat niet stil, daarom zullen er ook enige veranderingen doorgevoerd gaan worden in onder andere onze administratie. Wat betekent dit voor u? Lees hieronder meer.

In het kader van digitaliseren en stroomlijnen willen wij onze klanten tegemoet komen in een stuk gemak. Wij gaan ons meer toeleggen op de digitale wereld. Dat is de reden dat wij komen met vragen over de volgende punten:

 

- de mogelijkheid tot het ontvangen van digitale facturen (op welk email-adres?)

- controle van de adres gegevens en email adressen

- juist ontvangen van de technische informatie via de email

 

Vanaf nu kunt u gebeld worden door Karin ten Brinke of Britta Dekker, om te inventariseren of uw gegevens compleet zijn. Dit zal niet langer dan 5 minuten in beslag nemen.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

 

Heeft u vragen, opmerkingen of verbeterpunten dan horen wij dat ook graag.

 

 

Tags:

algemeen

Informatie aanvraag

Wij hebben enkel uw naam, telefoon en/of email nodig.

Na het versturen nemen wij z.s.m. contact met u op.